[Pardus-kullanicilari] Virtual Box Çözünürlük

Cem TURGUT cemturgut at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 15:12:44 EEST

Selamlar

Bir arkadaşın dizüstü bilgisayarına Virtual Box ile win üzerine pardus
kurdum. Tüm donanımları tanıdı çözünürlük başta 800x600 olarak tanınıyordu
ve tam ekran yaptığımda kenarlarda siyah bölümler kalıyordu.
xorg.confdosyasında değişiklik yaptım 1024x768 değerini girdim yeniden
başlattım
pardus'un ekranı 1024x768 oldu ama tam ekran yapılınca aynı siyahlık devam
ediyordu ve pardus'u tam olarak göremiyorum (yani tam boyutu ile göremiyorum
üst ve alt bölümü görmek için ekranı kaydırmam gerekiyor). VirtualBox
üzerinden mi ayar yapmam gerekiyor acaba? Tüm ayarları kurcaladım ama
çözünürlükle ilgili birşey bulamadım.

Cem