[Pardus-kullanicilari] rpm paketlerini pisi'ye donusturmek

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
9 Haz 2007 Cmt 14:27:47 EEST

merhaba uzun suredir uzak kalmistim buralardan malum sinavlar vs..

Pardus'un giderek gelismesi ve hatta yasadigim sehirde pardus kurmak icin
benden yardim istenmesi beni mutlu ediyor fakat su bir gercekki exe
dosyalarindan kurtulamayan windows kullanicilari basli basina bir sorun
...bununla ilgili daha fazla adim atilirsa sanirim windows tamamen iptal
olacak :) umarim olurda...

Sorum konuda da belirttigim uzere rpm veya deb veya vs. diger linux
paketlerini pisi'ye donusturmek mumkun ama bnunu bizde yapabilirmiyiz?

Iyi Calismalar