[Pardus-kullanicilari] Kopete ileti geçmişi

Cihan Kaya kayacin at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 22:50:07 EEST

2007/6/8, Cihan Kaya <kayacin at gmail.com>:

> konquerorda /home/cin/.kde3.5/share/apps/kopete/logs adresini yazarsanız
> MSNProtocol diye bir dizin görürsünüz. burada msn kayıtları tutulur. ayrıca
> başka sunuculardan hesaplarınız varsa onlarıda
> /home/cin/.kde3.5/share/apps/kopete/logs dizininde görebilirsiniz
>
> --
> 'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/

bu arada küçük bir düzeltma yapayım. adres satırında yer alan "cin" ifadesi
yerine siz kendi kullanıcı adınızı yazın. oradaki cin ifadesi benim
kullanıcı adım :) veya görünümden gizli dosyaları göster diyin. sonrasında
.kde3.5/share/apps/kopete/logs yolunu takip ederek kayıtlara
ulaşabilirsiniz.

--
'Özgürlük için...http://www.pardus.org.tr/