[Pardus-kullanicilari] eski kerneller

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Haz 2007 Cum 22:29:17 EEST

On Fri, 8 Jun 2007 21:01:58 +0300
"nihat köklü" <nihatkoklu at gmail.com> wrote:

> boot klasörü içindeki eski kernel dosyalarını nasıl
> silebilirim..erişim engellendi hatası alıyorum silmek istediğimde

 programlar -> sistem -> daha fazla uygulama -> dosya yöneticisi
(yetkili kullanıcı)   seçeneğini seçince size yetkili kullanıcının
(root) parolasını soracak, parolayı girip istediğiniz işlemi
yapabilirsiniz. /boot dan silecekseniz /lib/modules dizininden de eski
dosyaları silebilirsiniz.

 Yalnız silerken dikkatli olun, kullandığınız kernel sürümünü
silmeyin, sonra kurtarması uğraştırabilir.