[Pardus-kullanicilari] işletim sistemi degistirmek

Seyfi GENÇ seyfi.genc at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 18:10:54 EEST

Tekrar merhaba,
Sanırım hiçbir şey yazmadan direkt linki yollayınca yanlış anlaşıldım fakat
yine de bir arkadaşım beni anlamış. Böyle tepkiler geleceğini tahmin
etmemiştim. Amacım da eleştirmek değildi durum tespiti yapmaktı. Tüm
maddeler tek tek bir gerçeği ifade ediyor ve din değiştirmekle benzerlik
taşıyor.  Amacım açık kaynak kodu eleştirmek değil ki zaten üslup ve
ifadelerimden öyle anlaşılmaması gerektiği belli değil mi?
Örneğin Bir edebiyatçı olarak Linux veya bilgisayar konusu bana yabancı
konular ve bu konuda karşılaştığım sorunları siz "kardeşlerim"in yardımı
olmadan tek başıma çözemem. Çözmek için iyi ingilizce bilip onlarca kitap
hatmetmek gerekecek. Ve ben  üç yıldır LKD üyesiyim. Özgür yazılıma destek
vermek için örgütlülüğün gerekliliğine inanıyorum.

Sevgiler
Seyfi