[Pardus-kullanicilari] zemberek ve Firefox ikilisi hayatı çekilmez yapıyor

emre erdoğan postaemre at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 17:31:22 EEST

>02.06.2007 tarihinde Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.comyazmış:
>Konqueror'un benim için gayet yeterli olduğunu görene kadar 30 kadar
>eklenti ve yazım denetimi ile Firefox kullanan birisi olarak, yazım
>denetimi dahil hiçbir sebeple bugüne kadar Pardus'ta kullandığım
>Firefox çökmedi. Kullandığınız eklentilerden biri olmasın bu
>çökmelerin sebebi? Eklentilerin bir listesini verebilir misiniz, bir
>kontrol edeyim?

Firefox ile kullandığım eklentiler adblock plus, downthemall ve video
downloader.

Ama sanıyorum firefox özellikle flash ve video içerikli sayfalar ile
çalışırken bir de zembereğin devreye girmesinden sonra kilitleniyor.
kilitlenmeler sırasında diğer sayfaların neler olduğuna bir daha ki sefere
dikkat edeceğim. ilginize teşekkürler.

Dediğim gibi en büyük sıkıntı, satır sayısı fazla olan kod içeriklerini
tanımaya çalışırken oluyor.

Aklıma "Acaba zembereğin denetim özelliğini bir tray icon vasıtasıyla
denetlemek olabilir mi?" diye bir soru geldi, ancak bunun ne derece mantıklı
ve mümkün olacağı konusunda bir fikrim yok.