[Pardus-kullanicilari] isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/

emre erdoğan postaemre at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 16:48:14 EEST

On 6/8/07, Seyfi GENÇ <seyfi.genc at gmail.com> wrote:

http://aykiriyazilar.wordpress.com/2007/06/08/isletim-sistemi-degistirmek-din-degistirmek-gibi/
> Listeye iletmek istediğiniz soruları
Pardus-kullanicilari at pardus.org.tre-posta adresine gönderin.

din gibi hassas konulardan söz etmenin ülkemiz içinde ne kadar farklı
sonuçlara yol açabileceğinin farkında olduğunuzu biliyorum. amacınızın da
ilgi çekmek olduğu açık. ancak linux ile ilgili olumsuz düşüncelerinizin
pardus kullanıcıları listesinde yer almasına anlam veremiyorum.

Bu listede kendine güvenen, ülkesinin de bilişim alanında bir takım
çalışmaları olduğunu bilen ve destekleyen, insanlarla irtibat halinde olup,
sorunlarını çözme yolları arayan, takım ruhunu benimsemiş insanların
olduğunu bilmenizi isterim. araştırma ruhları ve yeniliğe açık oluşları
sayesinde de her zaman öz gelişime açık kişileriz.

özellikle de son cümlelerinizdeki vurgular çok çirkin. müslüman - hıristiyan
gibi ayrımların yapılması zaten insancıl yaklaşıma uymazken, bir de linux
ürünlerinin helal-haram-domuz eti gibi kavramlarla birlikte yer alması
hayatımda işittiğim en saçma düşüncelerden.

şimdi size linuxun iyi ve güzel yönlerini anlatmak çok gereksiz olacak.
henüz bilişim gerçeğini kavrayamamış olmanızdan kaynaklanıyor olsa ki, elma
ile armutu mukayese etme çabasındasınız.

bu noktadan itibarense bir çağrı yapmak istiyorum. lütfen bilişim alanındaki
tüm bu olumlu gelişmeleri bölücü düşüncelerle gölgelemeyelim. bilim hiçbir
gruba, etnik kökene, ırka, kültüre ve halka hizmet etmemelidir.

bir gün herkesin bilimin gerçek önemini kavraması dileğiyle...