[Pardus-kullanicilari] virtualbox ve internet

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
8 Haz 2007 Cum 10:27:07 EEST

Sam amcam daha önce atadığı ADSL Modemi ve onun için aldığı ip den otomatik
atamada vaz geçmiyor bazı hallerde alt ağ geçidini açmadığı için internete
çıkamıyorsunuz Yaptığım denemede Aynı modem ile winxp ve Pardusla çıktığım
Modemi almış olduğu ip leri otomatik algılamadı 192.168.1.2     192.168.1.1
255.255.255.00    192.168.1.2 değerlerini manuel verince int.e çıkış
verdi.Ne de olsa sam amca pek güvenilmez ne zaman nerede ne
yapacağına.Kolaygelsin

07.06.2007 tarihinde Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> yazmış: