[Pardus-kullanicilari] iki kullanıcılı bilgisayarda beryl

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Haz 2007 Per 21:01:14 EEST

Öncelikle hepinize kolay gelsin. Problem şu: İki kullanıcı var, biri
necmettin, biri sema. Beryl'i, wiki'de anlatıldığı şekilde necmettin
kullanıcısındayken kurdum, herşey normal, necmettin kullanıcısında
beryl çalışıyor. sema kullanıcısına geçince beryl-manager'ı
çalıştırınca bembeyaz bir ekran geliyor, hiçbirşey göremiyoruz.
(allahtan ctrl+alt+delete enter ile oturum kapatabiliyorum). Önerisi
olan?