[Pardus-kullanicilari] Booting the kernel MP-BIOS bug 8254 timer not connected to IO-APIC

Murat ATICI muratatc at hotmail.com
7 Haz 2007 Per 16:25:24 EEST

Merhabalar
AMD 3500+ işlemci
ASUS anakart (MNPV-VM)
nvidia ekran kartı onboard
Bilgisayarıma Pardus u kurdum sorunsuz çalışıyordu (xp ile birlikte),
xp yi kardırayım sadece pardus u kullanayım dedim.yaptım da sorun yoktu.

sonra xp kurmam gerekti kurarken xp kurulum ekranı 2 karakter sola 1 karakter yukarı kaymış olarak geldi bu durumda kurulumunu gerçekleştirdim, masaüstü de aynı şekilde sola 2 yukarı 1 kaymış olarak geldi, neyse anakart cd sinden sürücüler yüklenince ekran ortalı hale geldi.

 tabii pardusu da yeniden kurmam gerekti fakat bu sefer pardus kurulum ekranı xp kurulum ekranının ters yönünde 2 karakter sağa 1 karakter yukarı şekilde geldi. pardusu da bu şekilde kurdum ve masaüstü ekranına geldi sıra o da aynı şekilde kaymış durumdaydı,
 wiki deki adımlara göre nvidia new sürücülerini yükledim bilgisayarı yeniden başlatınca grub'ta pardusu seçtim gelen siyah ekranda şunlar yazıyordu

Uncompressing Linux.....Ok,booting the kernel ... MP-BIOS bug 8254 timer not connected to IO-APIC
ACPI : Getting cpuindex for ACPIID 0X1

Bu sorunu nasıl düzeltebilirim.
daha da önemlisi böyle bir sorun daha önce yokken neden kaynaklandı
(pardusu daha önce bir kaç kez kurdum kusursuz çalışmıştı.)