[Pardus-kullanicilari] ASUS K8U-X onboard ses kartı ve Pardus, Windows'un sesini kesti, çıt çıkmıyor Windows'tan :)

Seyfi GENÇ seyfi.genc at gmail.com
7 Haz 2007 Per 15:59:22 EEST

Merhaba Sevgili Penguenler,
Bugün dördüncü günüm Pardus'ta. Tam üç gündür Windows kullanmıyordum. Bugün
hem bir göreyim, hal hatır sorayım, hem diskin o bölümünün tozunu alayım hem
de biraz müzik dinleyeyim diye Windows'u açtım. Fakat Pardus ses kartını
tanımadığı için yaptığım şeyler sanırım seskartının tamamının iptaline neden
olmuş. Şimdi Windows'ta da ses çıkartamadım.

İnternete bağlanamama sorunumu ise ayarları elle girerek hallettim.
(192.168. ....ve 205'li şeyler işte)....

Yardımcı olursanız sevinirim. Pardus şöyle bir kükresin de windows iyice
korksun pılını pırtını toplayıp silinip gitsin bilgisayarımdan...

Sevgiler
seyfi