[Pardus-kullanicilari] ince takıntılar-4

selim ok selimok at gmail.com
7 Haz 2007 Per 14:39:49 EEST

Bildigim kadariyla önbellegi temizlemeye gerek yok. Yer kalmadiginda
kendisi silmeye basliyor olmali zaten.

Ünal Bey sorunu adim adim tarif edebilir misiniz tekrar edebilmemiz acisindan.
Bunun disinda sepeti göster dediginizde sectiginiz uygulamalar orda olmuyor mu?

Iyi calismalar,
Selim

07.06.2007 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> yazmış: