[Pardus-kullanicilari] Kde tv programı

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
7 Haz 2007 Per 11:27:49 EEST

İyi günler;

Az önce kde tv programını bir saate yakın uğraşmadan önce yapılandırdım.
Uzun diyorum zira bir kaç kez deneme yapmak ve bu arada kanal silip
zaman zaman programı yeniden başlatmak zorunda kaldım. zira önce trt-
1'i tanıdı sonra diğer Trt kanallarını ve star tv' yi. En son denememde
bütün kanalları dağınık da olsa tanıtmayı başardıysam da bu kez karşıma
ses sorunu çıktı. Bazı kanalların seslerini alamıyorum. Bazılarıysa 10 -
15 sn sonra geliyor. Görüntünün bozukluğu aklıma hemen alıcıyı getiriyor
ve acaba harici sinyal alıcıdan  ( tv kartına bağlanan ) mı sorun
kaynaklanıyor? diye kendi kendime soruyorum şu an. Bazı kanalları bozuk
göstermesinden yola çıkarak bu daha mantıklı geliyor.

Sabah sanırım Selim bey'in önerisi doğrultusunda webcamımı takıp konsole
programını açtım ve testwebcam yazdığımda not found türünde bir uyarı
aldım. Webcamım a4tech pk635.

Konuyla ilgili desteklerinizi bekliyorum.

Mehmet