[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?Re:=20=20Dosya/Dizin=20izinlerini=20De=F0?= =?utf-8?q?i=FEtirmek?=

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
7 Haz 2007 Per 09:55:15 EEST

Merhaba,
İlginize teşekkür ederim.
Sözünü ettiğiniz program yüklü. Gerçi sanal XP'deki
imgesini tıklayınca yanıt
vermiyor ama çalışıyor gözüküyor.
Bence asıl sorun, Pardus'ta root modunda iken
/media/sdb1/ dizininin
izinlerini değiştirmek istediğimde, "yetkiniz yok"
mesajı alıyor olmam. Root
tan daha büyük bir yetki istiyor, onu bulamadım.

07 Haz 2007 Per tarihinde, Serbulent UNSAL şunları
yazmıştı:
> Merhaba,
>
> virtualbox-guestadditions paketi yüklü mü ? Bu paket
pek çok sorunun (

<asenler at yahoo.com> yazmış:
Emre

adresini
adresine gönderin. Liste
http://liste.pardus.org.tr/arama web

adresini
> kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları
> [...]

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da