[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Haz 2007 Çar 23:41:09 EEST

06.06.2007 tarihinde selim singin <selsin33 at gmail.com> yazmış:

> hibernate, suspend ne kastettiğinizi anlıyamadım.bikaçkere açıp kapadım
> ama hale aynı daha basit anlatırsanız sevinirim saygılar

merhaba,

windowsu normal bir şekilde kapatmaktan kastım, "uyut" , "askıya al" gibi
seçenekleri kullanmadan kapatmaktır.
çünkü windows uyutulduğunda tamamen kapanmadığından disk bölümünü blokluyor
ve erişememeniz normal oluyor.
yani "yeniden başlat" şeklinde bile değil de "kapat" seçeneğiyle
kapattığınız halde bu durum oluyorsa şunu deneyin:

pardus>tasma>sistem seçenekleri>disk yönetim arayüzü kısmına girin,
"yönetici modu" butonuna basarak parolanızı girin.
yukarıdaki listeden bakın windows bölümleri işaretli mi? işaretli değilse
işaretleyip "kaydet" tuşuna basın.
eğer zaten işaretliyse işareti kaldırıp kaydedin, ardından tekrar
işaretleyip kaydedin. her seferinde "fstab güncellendi"
şeklinde uyarı vermesi lazım. bu şekilde disk bölümlerine ulaşabilmeniz
gerekir.

anlaşılmayan bir kısım varsa çekinmeyin anlatayım, kolay gelsin...