[Pardus-kullanicilari] Pardus Geliştirici Listesi

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
6 Haz 2007 Çar 20:41:02 EEST

İyi günler.

Çözümü bir iki kişiye sordum, bir çözüm bulamayınca hata bende mi, değil mi,
bunu öğrenmek adına Kullanıcı Listesi'ne sorayım dedim...

Pardus Geliştirici Listesi'ni okuyabilme imkanımız var ve listeye de üye
olalı oldukça zaman geçti. Adresimi değiştirmek amacıyla tercihler sayfasını
açtığımda diğer seçeneklere de bakayım dedim. Toplu mesaj gönderimi seçeneği
aktif olarak seçiliydi. İnadına öncelikle kapatıp kaydettim ardından da
aktif ederek kaydettim. Sonuç değişmedi.

Bir an düşündüm; acaba listeye yazma yetkisi olmayanları ayırt edebilmek
için başvurulmuş bir yöntem mi? Sanırsam öyle ama bir yanıt alabilirsem daha
rahat olabileceğim.

Saygılarımla...

--
Deniz Ege Tunçay