[Pardus-kullanicilari] FLy + Mustek Gsmart mini webcam sorunu

Selahattin AVCI savcis at hotmail.com
6 Haz 2007 Çar 15:57:31 EEST

Merhabalar
 yeni yeni pardus kullanmaya basladım ve gercekten bayıldım. Sorunum ise daha once sahip oldugum fly marka camerayı birturlu calıstıramamamdan sonra tasma da adını gordugum mustek gsmart mini marka kamerayı denedim ve yine calıstıramadım. Yardımlarınızı bekliyorum. Camerayı taktıgımda sadece usb bellek takmısım gibi davranıyor. Amsn programında calısmıyor tasmada elimle yeni kamera olusturup    dene dedigimde ise hic birsey olmuyor lsusb yazdıgımda usbye takılı olarak goruyorum fakat bir turlu goruntu alamıyorum. yardımlarınıza simdiden tesekkur ederim...
                                                                                    Dr. Selahattin AVCI

Live Earth is coming.  Learn more about the hottest summer event - only on MSN.
http://liveearth.msn.com?source=msntaglineliveearthwlm