[Pardus-kullanicilari] Kurulum Sorunu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Haz 2007 Sal 22:07:58 EEST

Arkadaşım
Kusura bakma mailiniz spamlar arasına atıldığından bu gün gördüm. Biraz geş
oldu galiba.CHip dergi eki verilmiş olan CD yi yüklemeye başlamadan önce
Bilgisayarınızın hardında boş bir Partition olması gerekli.Eğer mevcutsa
Pardus CD sini takarak başlatın ilk seçenek ile yüklemeyiş seçtikten sonra
açılan tabloda yanlış hatırlamıyorsam kabul tıklamasından sonra CD kontrolü
ile bir tablo ile karşılaşacaksınız burada CD kontrolünüz okeylenirse
kuruluma devam edin disk bölümünü kendim seçeceğim seçeneğini işaretleyip
devam edin daha sonra açılan sayfada boş olan disk bölümünü işaretleyip üst
tarafta düzenle seçeneği  açılan pencerede ilk sıradaki zorunlu POardus
dosyaları yazan bölümü işaretleyip devam edin bu bölümü formatlamadan önce
sorduğu soruya evet ile devam edin Yönetici parolanız ve daha sonra
kullanıcı kimliği ve açılış parolası girdikten sonra Grubu MBR a kur
seçeneği ile devam et kurulumu sonlandır.Açılışta Pardus ve winxp seçenekli
grub karşılayacak Pardusu enterle açılışta Kaptan  sizi karşılayacak
masaüstü yapılandırma v.s sonrası Tasma yı tıkladığında buradan internet
bağlantın yazıcı tanıtımın sistem üzerinden Güncellemeleri yapacağın ekle
kaldır güncelleme pisi yi çift tıkla açılan tabloda güncellemelerin t
tıkladıktan sonra bütün güncellemeleri işaretle içinden atladığın olmasın
bağımlılıklardan dolayı problem yaşayabilirsiniz.Tüm güncellemeler bittikten
sonra tekrar başlatın daha önce çözünürlük veya Yazıcı tanıtamama
probleminiz mevcutsa güncellemeler ile gelen ilaveler sizin bu sorununuzu
çözmüş olacak.Kolay gelsin

13.05.2007 tarihinde selman akbulut <nazguveret at hotmail.com> yazmış: