[Pardus-kullanicilari] Toshiba A200 Driverleri

eray kaplan eraykaplan at gmail.com
5 Haz 2007 Sal 22:01:33 EEST

Öncelikle Selim Beye ilgisi için teşekkürlerimi sunuyorum.

Diğer hususları pek anlamadığım ve daha da öncelikli konuyu diğerlerinden
ayırdım.

Selim Beyin postasındaki şu ibareleri alıntılıyorum

> 05:00.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL8101E PCI
> Express Fast Ethernet controller (rev 01)

çok istisna durumlar hariç ethernet kartları tanınıyor zaten sizinki de
tanınmış. bağlantınız hakkında biraz detay
verirseniz bu konuyu ayrıca ele alabiliriz. statik ip kullanıyor musunuz?
vekil sunucu kullanıyor musun?
pardus>tasma>internet ve yerel ağ>ağ yöneticisi kısmında biraz oynamak
gerekecek. statik ip var ise DNS adresini
"isim servisi ayarları" kısmına girmek gerekiyor. ağınızı DHCP ile
yapılandırıyorsanız bile bu kısma modeme bağlandığınız
adresi girebilirsiniz (192.168.1.1 gibi...)

Ben de eternet kartımın tanındığını farkederek, IP, Ağ Geçici ve İsim
Sunucusu (>DNS) kısımlarını kurumun IP ve diğer numaralarını öğrenerek
doldurdum. Makina IP almış gibi göründü ama internet bağlantısı kurulamadı
ve ne yaptıysam bu sorunu çözemedim. Keza otomatik bağlantı da olmadı.

Saygılar

05.06.2007 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: