[Pardus-kullanicilari] HP1315 tarayıcı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Haz 2007 Sal 09:48:46 EEST

On Tuesday 05 June 2007 00:22:40 Arda Eden wrote:
> Depodaki tüm paketler kurulu ve güncel. Aslında ben de sorunsuz
> kullanıyordum diye hatırlıyorum ancak şu anda sadece yazıcı olarak
> çalışıyor. Tarayıcı ise ancak HPOJ sürücüleri ile çalışıyor. Belki de
> birden fazla USB aygıtı kullanıyor olduğumdan bir çakışma falan söz
> konusudur.

 HPOJ ve HPIJS eski sistem HP sürücü paketleri, hala güncelleniyorlar bir süre
sonra gelişimi durdurulabilir. HP artık HPLIP sistemi ile her iki sistemi
birleştirip paket haline getiriyor ( http://hplip.sf.net ) , aslında Pardus
hplip pakedini kurunca hpoj yi de kurmuş oluyorsunuz.

 Sizde çalışmamasının sebebi başka bir şeyden kaynaklanıyor olmalı çünkü aynı
sisteme sahip Hüseyin Bey düzgün çalıştığını söylemiş.

 Tahminimce çakışma değil de bir ayar hatası gibi bir sorun yaşıyordunuz.