[Pardus-kullanicilari] fare hareketleri

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Haz 2007 Sal 09:34:36 EEST

Savaş bey
Maus hareketlerinde yavaş donuk takılmalı hareketler birkez alpha sürümünde
test aşamasında başıma gelmişti.Test paketlerini indiri kur kaldır yaparken
nvidia pk.leri çakışması old ve new paketi kurduktan sonra diye
hatırlıyorum.Daha sonra bu paketleri kaldırıp tek tek test için kurup
kaldırdığımda sorun ortadan kalkmıştı diye hatırlıyorum.Mausun donuk
hareketler yaptığında sisteminizi aç kapa yapınca sorun devam ediyor
mu.Kolay gelsin

05.06.2007 tarihinde savaş izmir <savasizmir at gmail.com> yazmış: