[Pardus-kullanicilari] TightVNC problemi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Haz 2007 Sal 01:24:17 EEST

O zaman sizin istediğiniz karşı tarafın bilgisi olmadan sisteme
girebilmek gibi bir durum sanırım? Yani davet edilmeden misafir olmak
gibi? Onun için "remote login" denen olay sanırım ihtiyacınız olan
şey. Paketin adı rsh, ancak ben daha önce kullanmadığım, nedir, nasıl
yapılır bilmiyorum şimdiden söyleyeyim. Ben Pardus'da yeniyim,
bilginiz olsun :)

04.06.2007 tarihinde Şenol Eker <pardus at kocaeli.org> yazmış: