[Pardus-kullanicilari] Pardus diskinin görünmemesi sorunu - Pardus soruları

Mehmet yazanadam at ttnet.net.tr
4 Haz 2007 Pzt 23:31:21 EEST

İyi akşamlar arkadaşlar;
 Pardus diski konusundaki yardımlarınız için çok teşekkür ediyorum.
Hernekadar bilgisayar programcısı olsam da donanım pratiğim yeterli
olmadığı için dediğinizi yapamadım ve Pardus'u yeniden kurdum. Fakat
verdiğiniz bilgileri ileride benzer bir disk yükseltme ya da eklemesinde
kullanmak üzere not aldım;  tıpkı diğer bilgiler gibi. Bence tüm
arkadaşlar mail grubundaki bilgileri kendilerince not almalı. Zira söz
uçar yazı kalır ve alim unutur yazı unutmaz. Yazdığınız yazılar kalemin
ucundan belleğinize bir biçimde yerleşir. Ki bir çok kişinin not
tutmasının altında da bu yatar.
Gnview ve diğer güncellemeyle ilgili sorunu ben de aynen yaşadım ve o
güncellemeleri yapamadım.
Biraz önce kurulum sırasında oluşturduğum diğer hesapları da yapılandırdım.

_Sorular:
_
Kullanıcı tanımlı bazı dosyalar diğer hesaplarla nasıl  paylaşılır?

Pardus menüsünün ( programlara ulaşmaya yarayan ) görünüm stili nasıl
değiştirilir? Örneğin bazı kullanıcılar icin klasik ( kurulumda oluşan )
stili, bazı kullanıcılar için de dağılımlı vd. stiller nasıl kullanılır?

Bir kullanıcının kullandığı programlar ( örn amsn, streamtuner, celeste
) diğer kullanıcılar için pisi kullanarak kurulmadan nasıl
kullandırılabilir?

_Küçük bir not:_ Byteplus dergisi 2007/01 sayısını tamamen Pardus'a
ayrımış halde ve beraberinde gelen Dvd'nin içinde Pardus Cd'sinin
yanında Pardus'da çalışabilecek programlara yer veriyor. Ayrıca derginin
başındaki söyleşiyi her Linuxsever okumalı. Dergiyi 0800 2192024 -
25'den ödemeli isteyebilir ya da İstanbul ve yakın civardaysanız
derginin merkezinden alabilirsiniz.

Sağlıcakla.

Mehmet