[Pardus-kullanicilari] 1024x768 ve samba

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 22:58:14 EEST

04.06.2007 tarihinde Şenol Eker <pardus at kocaeli.org> yazmış:

> Pencere ekran dışında değil hocam.
> Pencere büyüklük itibarı ile içindeki objeleri (butonlar, textboxlar,
> listler v.s.) almayacak kadar küçük. Bu gibi durumlarda bu pencerenin
> sağında ve altında kaydırma çubukları olur ve o çubuklarla istediğiniz
> yere erişirsiniz ya, TASMA'da bu çubuklar yok.
> Ekranım 1024x768 ve full ekran yapsam bile pencere içine öğelerin tamamı
> sığmıyor. Daha büyük bir pencereye ihtiyaç var.
> Yani pencereyi ekrandan daha büyük yapmalıyım.
> Alt tuşu ile bunu yapabildim ama alışageldiğimiz kaydırma çubuklarının
> [...]

sorununuzu anladım. kaydırma çubuklarının olmaması eksiklik gibi gözüküyor.
bu durumda dediğiniz gibi pencereyi
alt köşesinden büyütüp ekrandan daha büyük yapmak gerekiyor.

aklıma ilk gelen Selim Ok'un belirttiği hataya ekran görüntüsüyle yorum
eklemeniz.

diğer bir konu ise yazı tipleri ve boyutları ile oynamış olabilir misiniz?
veya herhangi bir font kurdunuz mu?
(MS fontlarını kurunca görünüm bir hayli değişiyor)
tasma>görünüm ve temalar> yazı tipleri kısmından bahsediyorum. buradaki
varsayılan ayarlarla mı bu sorun oluşuyor?
kolay gelsin...