[Pardus-kullanicilari] Pisi sorunu

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
4 Haz 2007 Pzt 21:08:33 EEST

Şahsen ben cleanCache.py ile cache tuttuğum güncellemelerin en yeni
sürümlerini parmak hafızamda taşıyıp yeni kurduğum pardus'ların tamamında
bir kaç dakika içinde güncelleme yapıyorum aklınızda olsun. Bildiğim kadarı
ile 2007.2 ile Xdelta sistemine geçilecek ki bu durumda zaten artık
güncellemelerin yer tutması gibi bir sorun olmayacak