[Pardus-kullanicilari] program kurulumu

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
4 Haz 2007 Pzt 17:04:06 EEST

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum, şu an kullandığım servis bütün internet adreslerini açmama izin vermiyor. Bu yüzden ayrıntılı bir arama yapamadım. CD den program kurulumu ya da oyun kurulumu nasıl yapılıyor? Örneğin daha önce xp yüklü bir makinadan depoya ulaşıp istediğim bir oyunu indirip cd ye kaydetmiştim. Daha sonra o cd'deki oyunu pardusa yükleyemedim. Herhangi bir program kullanmadan (PİSİ gibi...) yükleme nasıl yapılır? Bir de oyun dosyaları nereye kaydediliyor? Yüklü olan diğer oyunların da hangi dosyanın içinde  olduğunu bulamadım. (Arama programı ile de bulamadım.)

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com