[Pardus-kullanicilari] Nerolinux3 Pisi paketi...

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
4 Haz 2007 Pzt 11:39:06 EEST

On Monday 04 June 2007 00:19:01 Emre Erenoglu wrote:
>  Ilginc. Acaba CD'leri taniyor da DVDRW'leri mi tanimiyor?
>
>  Ahmed Bey, sudo ile deneseniz bir de?
>
>  Emre
>
>  mustafa sahin wrote On 03-06-2007 23:01:
> Merhabalar,
>
>  Ben de toshiba dizüstü bilgisayarımda Nerolinux3 programını denedim. Var
> olan CD yazıcımı tanıdı, doğru bir şekilde ISO dosyasını CD'ye yazdı. İlk
> açılışta /sys dizin bağlanma hatası verdi ama daha sonra gösterme deyip
> çıktım. Bir sorun görünmüyor..
>
>  Iyi gunler...
>

> 03.06.2007 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış:
> [...]

Bende şimdi dizüstü bilgisayarımda 4xDVD+RW bir DVD'ye bazı dosyalarımı
yedekledim. İlk açılışta /sys hatası bende de oldu, hatayı tekrar gösterme
dedim ve şimdi gayet güzel çalışıyor. PİSİ paketi yapanın ellerine sağlık.
Linux sürümüm Pardus 2007.1 ( Linux 2.6.18.8-83 ), DVD yazıcım NEC DVD+-RW
ND-6650A

--
Kubilay KOCABALKAN
DOĞANLAR UPS - TESCOM