[Pardus-kullanicilari] WebCam Meselesi

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
3 Haz 2007 Paz 22:31:36 EEST

Emre bey, ilginizden dolayı çok teşekkür ederim. Dediğiniz adımları
tam olarak yapabildim mi, yapamadım mı emin değilim. Bu port
yönlendirmeyi de tam olarak bilmiyorum. İnternetten aldığım bilgiler
yolu ile bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Ancak webcam'ı çalıştırmayı
başaramadım. Başarırsan burada tekrar yayınlayacağım.

03.06.2007 tarihinde Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> yazmış: