[Pardus-kullanicilari] ASUS onboard Ses ve ethernet kartını tanımıyor

Seyfi GENÇ seyfi.genc at gmail.com
3 Haz 2007 Paz 18:40:54 EEST

Merhaba,
Dün gece Pardus'u kesin olarak kurmaya karar verdim ve uyumadan önce kurdum
fakat ses kartı ve ethernet kartı tanınmıyor. Lafın gelişi değil ama
gerçekten sabahtan bu yana Google'da ve pardusla ilgili tüm sitelerde bilgi
bulmaya çalıştım... Olmadı. Bilgisayarı internet ve medialar için
kullanıyorum çoğunlukla. Ve Pardus bu ikisini çalıştıramadı. Oysa Çalışan CD
1.0 hepsini çalıştırıyordu. Ubuntu ve Knoppix'te da çalışıyorlardı.

ASUS K8U-X  Ana Kart onboard Ses ve ethernet kartları (Uli)

Sevgilerimle
Seyfi