[Pardus-kullanicilari] Pardus performans sorunu

Hayrullah COŞKUN hcoskun at htm.name.tr
3 Haz 2007 Paz 13:17:47 EEST

Merhaba Şunu denermisiniz bazen firefoxda add-ins çok fazla
yüklendiğinde sorunlar oluşuyor depodan kurulu programlardan firefoxu
kaldırın sonra home dizindeyken gizli dosyları gösterin orda .Mozilla
olabilir yada .firefox olabilir tam hatırlamıyorum şuanda dışarda olduğum
için pardus da bakamıyorum bunu silin bu arada dikkar edin
thunderbird silmeyin o da mozilla diye geçebilir silmeyi sağlıklı
bir şekilde yaptıkdan sonra depodan firefoxu tekrar kurun.Muhtemelen sorun
düzelecektir.
Yusuf İlter wrote:
> Bilgisayarımın
özellikleri: Asus P4R800-VM anakart, P4 2.8 işlemci, 1GB

Ram, 80GB HDD, Nvidia FX 5500 ekrankartı
> Firefoxda
birkaç tane pencere açtığımda, ara sıra donmalar oluyor.
> sayfaları
> aşağıya çekerken, sayfayı
yüklerken... Amarok da yavaş çalışıyor, hem

açılışta hem açıldık dan sonra, bir şarkı çalarken
diğerine bastığımda
> anında geçmiyor, 1-2 saniye donuyor,
sistemde tamamında bir yavaşlık söz
> konusu, Pardus
güncel durumda, sizce bu neden olabilir?