[Pardus-kullanicilari] PHP ile dinamik ve interaktif resim oluşturma

Abdullatif KABAN abdullatif.kaban at gmail.com
3 Haz 2007 Paz 12:31:27 EEST

Merhabalar, bu ilk mesajım olduğu için öncelikle pardusun bu güne gelmesinde
emeği geçen herkese içten teşekkürlerimi ve tebriklerimi bildirmek
istiyorum.

Henüz bu guruptan başkasına üye olmuş değilim. Bu yüzden mesajımı pardusla
yakından alakalı olmadığı halde bu guruba yolluyorum. Mazeretimi mazur görün
lütfen.

Sorunuma gelince, php ile dinamik resimler (gd) oluşturabiliyorum. Fakat
oluşturduğum resmin üzerine fare ile tıklayınca bana farenin konumunu
verecek javascript veya php kodu gerekiyor. Pardusla tanışmadan önce .net
kullanıcısıydım. İstediğim şeyi .net (asp.net + c#.net) ile kolaylıkla
yaptım. Asp.netin ImageButton nesnesi bunu yapabiliyor. Buna benzer bir
nesne php de var mı veya javascriptle de olsa bana resmin üzerine tıklayınca
o anki farenin kodunu veren bir şeye ihtiyacım var. Teşekkür ederim.

Arş. Gör. Abdullatif KABAN
abdullatif at atauni.edu.tr
Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi,
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü, Erzurum