[Pardus-kullanicilari] Ses ve Program

Gökan Alpay pardusgokan at gmail.com
2 Haz 2007 Cmt 22:47:03 EEST

Merhaba,
Benim ses ile ilgili birtakım sorunlarım var laptop kullanıyorum Pardusun
ses ayarlarını yaptım ancak kulaklık takınca ses yine hoparlörlerden gelmeye
devam ediyor, birde laptopumun harici ses düzenlemesi için olan ses
aygıtında sesi Pardus un dışında elimle laptop üzerinden sesi kısma veya
yükseltme işlemi yapamıyorum illa pardus üzerinden yapmam gerekiyor bu
konuda yardım edebilirseniz sevinirim.Birde şunu sormak istiyorum pardusa
limewire ve google earth gibi programları nasıl ekleyebilirim ? Konsolda cd
yazıp dosyanın bulunduğu dizine girmem gerekiyor ama yapamıyorum
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.