[Pardus-kullanicilari] Kendini geliştire bilen Sanal zeka

Turgay celik trgycelik at gmail.com
2 Haz 2007 Cmt 20:21:29 EEST

Linkler için teşekkürler.
Adam böyle birşey yapmış ama dibde köşede kalmış,neye yarar.
Konuyu zaten sizin kullanıcalara verdiyiniz cevaplarınızdan imzanızda görüp
araştırdım
ama malesef bulamamıştım.Tekrar teşekkürler.İnşallah günyüzüne çıkan bir
proje olur.

02.06.2007 tarihinde Ergin Altintas <ealtintas at gmail.com> yazmış: