[Pardus-kullanicilari] Kendini geliştire bilen Sanal zeka

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Haz 2007 Cmt 19:00:09 EEST

Tek hatırladığım programın Windows altında çalıştığı, Windows'un ses
altyapısını taşıdığı. Programın yazarı programla İngilizce olarak
konuşuyordu, programın güzel (hattâ süper) olduğunu düşünmüştüm ama
sitesi çok kötüydü. Yalnız bugüne kadar o program hariç hiçbiryerde
programın adını duymadım.

02.06.2007 tarihinde Turgay celik <trgycelik at gmail.com> yazmış: