[Pardus-kullanicilari] Yanýt: Re: Minton DSL208U ADSL modem

ibrahim sak ibrahimsak48 at yahoo.com
2 Haz 2007 Cmt 16:11:52 EEST

Yardımlarınız için çok teşekürler, bağlantıyı komutlarla hallettim, şu anda Pardus'tan bağlıyım.
Teşekürler,
ibrahim

Cem TURGUT <cemturgut at gmail.com> wrote: http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:ADSLUSBMODEMKURULUMU Bu begeyi inceleyin belki yardımcı olabilir. CD'deki bir yazılımı paket yöneticinden kuramazsınız. Kaynak koddan derlemeniz gerekli sanıyorum yanlış biliyorsam kusura bakmayın.

 Cem

 02.06.2007 tarihinde ibrahim sak <ibrahimsak48 at yahoo.com> yazmış:  Merhaba, Pardus'u yeni kurdum (Pardus 2007.1) internete bağlanamıyorum.CD olarak Linux sürücüsüde var, ama yükleyemedim.Paket yükleyiciyi kullanmayıda bilmiyorum, yardım edermisiniz.
 Teşekürler,
 ibrahim