[Pardus-kullanicilari] Konsol ve Türkçe Karakter Problemi

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Haz 2007 Cmt 15:49:34 EEST

Bahsettiğiniz belgeler Windows kaynaklı belgelerse (yani Pardus'tan
Windows'a bağlanıyorsanız) (tabi tam tersi de olabilir), kodlama
ayarını bulun ve Utf-8 ile Iso-8859-9 kodlamalarını deneyin. Eğer
böyle bir durum yoksa bilemiyorum elbette. Yalnızca bu bilgiyi
vermediğiniz için bir tahminde bulunuyorum.

02.06.2007 tarihinde Mustafa Yontar <myontar at webtek.com.tr> yazmış: