[Pardus-kullanicilari] zemberek ve Firefox ikilisi hayatı çekilmez yapıyor

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Haz 2007 Cmt 14:18:04 EEST

Konqueror'un benim için gayet yeterli olduğunu görene kadar 30 kadar
eklenti ve yazım denetimi ile Firefox kullanan birisi olarak, yazım
denetimi dahil hiçbir sebeple bugüne kadar Pardus'ta kullandığım
Firefox çökmedi. Kullandığınız eklentilerden biri olmasın bu
çökmelerin sebebi? Eklentilerin bir listesini verebilir misiniz, bir
kontrol edeyim?

02.06.2007 tarihinde emre erdoğan <postaemre at gmail.com> yazmış: