[Pardus-kullanicilari] ama yeter artık ve Emre bey'e yanıt

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
1 Haz 2007 Cum 11:11:49 EEST

> Bu arada konumuza dönersek örn home/ kullanıcı adı/ resim dizinine
> kaydettiğim bir jpeg formatındaki resmi - fotograf makinesiyle çekilmiş
> - sonradan açmak istediğimde, üst kısmından bir küçük bir bölüm
> göründükten sonra gerisi gri olarak çıkıyor. Görüntüleme yöntemim
> konqueror.

Sanırım fotoğrafınız bozulmuş

Ayrıca hala a4 webcam'ı tanıtabilmiş değilim. Ve Epson dx5050 tarayıcı
> olarak tanımıyor.

Tarayıcı konusunda bi fikrim yok fakat webcam için listede ufak bi araştırma
yapın. Ben de aynı webcami kullanıyorum ve sorun yok.

Son olarak elimdeki Pardus Cd'sinin - özgür ve açık kaynak kodlu
> olmasından yola çıkarak - arkadaşlarıma  vermek üzere kopyasını aldım.
> Bilmem doğru mu yaptım?

Hiç korkmayın dağıtabildiğiniz kadar çok kişiye dağıtın.
İyi günler

--
Fatih Genç
http://fatihgenc.pandela.net