[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 13:44:06 EEST

Anti winxp ci değilim öyle anlaşıldıysam kusuruma bakmayın.Ne hikmetse
Northon antivirüs programı yüklü olmasına karşın İnternette biraz fazla
dolaşınca veya m tanıdık kişiden gelen mail ekini indirdikten sonra beni
bezdiren kuyruğuma takılan spamlar veya virüslerden birinin antivirüs
programını atlatıp sisteme bulaşarak zaman içinde açılmama, kapanmama geç
uyanmalar v.s sonucu formatlayıp yeniden kurmak.Tabi bu arada orijinal bir
DVD izlemeye kalktığımda görüntü ve ses alamama sonrası yönlendirdiği
İnternette karşıma o DVD yi ve ona benzer DVD leride izlemem için download
edeceğim program için 19.95$ ödememi istemesi.Mukayesesini yaptığım Linux
tabanlı işletim sistemlerinde bu gibi sorunlarla karşılaştığımda GPL ı
programlara erişip üç liralık bir DVD için 25 lira ödemem
gerekmemesi.Bilgisayar kullanmaya MSDOS yoluyla başlayıp win95 win98 winxp
den sonra ile linux tabanlı işletim sistemlerini kullanmaya
başladım.Başlarda öcü gibi gördüğüm linux tabanlı işletim sisteminin pek öcü
olmadığını kullandıkça öğrendim.Hoş öğrenmeye de devam ediyorum.Masa üstü
kullanıcısı olarak benim hız,erişim kullanmakta olduğum programlar ve
cihazlar yönünden hiçbir sıkıntım olmadığı için de performansından şikayetim
olmadığı gibi virüs ve spamları unutmamda Pardus un bonus u
oluyor.İyigünler ve çalışmalar

31.07.2007 tarihinde Mehmet Selim İmre <selimimre at gmail.com> yazmış: