[Pardus-kullanicilari] guncellemeden sonra neden beta oldu

Selim Tavþan selimtavsan at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 13:16:42 EEST

31.07.2007 tarihinde Onur Barlas <onurbarlas at yahoo.com> yazmış:

> Merhaba

merhaba

Eski Slackware yeni Pardus
> kullanıcısıyım.Yeni guncellemeleri yukledim
> sürüm beta oldu.Pardus her guncellemeden sonra
> beta mı oluyor?Kararlı surumun guncellemesi
> mumkun degil mi dir?Yoksa gözden
> kaçırdığım bir depo ayarı mı
> var?Ã… imdiden
> teşekkürler.

en son sürümü yüklemediniz galiba, pardus-2007 veya 2007.1 yüklediyseniz
güncelleme olması normaldir.
pardus-2007.2 için şu an önemli bir güncelleme yok diye biliyorum.

sizin durumunuz "sysinfo" paketindeki ufak bir hatadan kaynaklandı, betadaki
paket aynen
kararlı depoya girdi ama beta ibaresi kalmış...

son sürüm burada: http://www.pardus.org.tr/indir.html