[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Tem 2007 Sal 09:13:50 EEST

Evet PcLinuxOS oldukça hızlı olmasına karşı kullanıcının muhakkak İngilizce
bilmesi gerekiyor.Tabi diğer distroların bazılarında beryl veya benzeri üç
boyutlu masaüstü hazır gelmesi.Yanlış hatırlamıyorsam Mepis ve Mandriva
ekran çözünürlüğünde epey uğraştırmıştı.Open Office hemen hemen her distroda
yavaşlığı ile öne çıkıyor.Koffice ile çalışma alanınızdaki işleri ikmal
edebilmek özgür kullanımın tercihleri arasında ki star office yi de
unutmamak gerek.Firefox da sorun yaşadığımda Opera tercihi de aynı
paralelde.Ben yine de stabilite ve kullanım kolaylığı açısından Pardus un
öne çıktığı kanısındayım.İyi çalışmalar

31.07.2007 tarihinde Ferhat Cengiz <cerkez57 at gmail.com> yazmış: