[Pardus-kullanicilari] pardus performansı

metin metin at safe-mail.net
30 Tem 2007 Pzt 23:30:50 EEST

Bu postayı yazma amacım pardusun sistem performansının çok iyi olduğunu
sizlerle paylaşmak istememdir. (pardus 2007.2).

Benim tecrübem pardus denediğim bütün distrolardan daha hızlı çalışıyor
(hepsini aynı makinede denedim) ve de stabil inanılmaz bu konuda
debian'dan bile daha iyi gibi eldi bana. Sistem çökmesi bir yana program
çökmesi bile seyrek oluyor.

Denediğim diğer distrolar: Archlinux, Fedora, Debian, ubuntu/kubuntu, sidux.

Bunlardan arch, pardusa hız olarak en yakın olanı ama hala pardus daha
iyi :) Tabii bir Türk olarak bu durum gururumu okşuyor. Ekibi kutlarım.

Sizlerin bu konuda tecrübesi nasıl acaba? Paylaşırsanız sevinirim.