[Pardus-kullanicilari] Philips Wilreless USB Adapter - SNU5600

Server Acim sacim at kde.org.tr
30 Tem 2007 Pzt 22:21:41 EEST

On Monday 30 July 2007 19:05:20 Selim Tavşan wrote:
> 30.07.2007 tarihinde Server Acim <sacim at kde.org.tr> yazmış:
>
> windows sürücüsü varsa ndiswrapper denemekte fayda var. ben daha önce
> kullanmadığım için
> ancak link verebilirim: http://tr.pardus-wiki.org/Donan%C4%B1m:Ndiswrapper

Sevgili Selim TAVŞAN,
Ndiswrapper'ı yazıldığı gibi denedim. Sürücüyü kurdum. Fakat cihazı taktıktan
sonra yine "Kablosuz aygıt bulunamadı" ibaresini gördüm ağ yöneticisinden.
Biraz sonra Pardus forumlarına bakacağım ve eğer bir çözüm bulamaz isem,
Philips'e direkt olarak ingilizce bir mail göndereceğim.
Belki yardımcı olurlar.

Yardımınız için teşekkürler.

--
Server Acim