[Pardus-kullanicilari] Cahilce bir soru

mücahide akoglan mucahideakoglan at yahoo.com
29 Tem 2007 Paz 20:30:58 EEST

Çok teşekkür ederim

----- Original Message ----
From: Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com>
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Sent: Sunday, July 29, 2007 8:23:27 PM
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Cahilce bir soru

29.07.2007 tarihinde mücahide akoglan <mucahideakoglan at yahoo.com> yazmış:
Arkadaşlar çok cahilce bir soru olacak belki ama pardus skype yi desteklemiyormu acaba internetten indirecektim dağıtım sordu ubuntu debian  vs indiremedim .Bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.

Vaktinizi aldığım için özür dilerim
Teşekkürler.

pardus menü>paket yöneticisini açın, yeni paketler sekmesine geçin, arama çubuğuna skype yazın sonuçlardan

skype ve skype-avatars paketleri işaretleyin, "paketleri kur" düğmesine basın...

Building a website is a piece of cake. Yahoo! Small Business gives you all the tools to get online.
http://smallbusiness.yahoo.com/webhosting