[Pardus-kullanicilari] virtualbox ağ bağlantısı sorunu

selim ok selimok at gmail.com
27 Tem 2007 Cum 22:00:31 EEST

27.07.2007 tarihinde Sercan TAPSIN <tapsin at hostunuz.com> yazmış:

> Bridge Yapmalisin. Bu sorununu cozecektir.

Evet ama bildigim kadariyla onu yapmak icin  sanal ag karti olusturmak
gerekiyor. Bunu yapmak icin henüz depoda olmayan usermode-utilites paketini
kurmak gerekiyor. Daha önce de söyledigim gibi bu konularda engin bilgi
sahibi degilim. Baska yolu var mi bilmiyorum ancak en azindan kendim
usermode-utilities olmadan sanal ag karti olusturmanin bir yolunu bulamadim.

Olaki ihtiyaciniz olursa : pisi bi
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/selim/usermode-utilities/pspec.xml
komutuyla paketi derleyebilirsiniz. Bu paket henüz playground'da oldugundan
cikabilecek sorunlara karsi hazirlikli olmalisiniz. Tüm sorumluluk size ait
:)

Bu paketi kurduktan sonra
tunctl -t tap0 -u kullanici_adi
komutu ile sanal karti olusturabilirsiniz. Bridge yapma yolu ise daha önce
adresini verdigim user manaul'de anlatiliyor.

Tekrar ediyorum, yukarida anlattiklarimin hic birinde sorumluluk kabul
etmem, yeterli bilgi sahibi degilim :)

Iyi calismalar,
Selim