[Pardus-kullanicilari] firefox ve java

Ozkan Kamber ozkankamber at yahoo.com
27 Tem 2007 Cum 15:01:31 EEST

ilsis artık açılıyor çok teşekkürler ancak parola girme yeri tıklanmıyor. Ayrıca memurlar.nette hala cevapla bölümü tıklanmıyor.
Bir de firefox da back tuşu bir önceki sayfayı açmak yerine sayfanın en üstüne geçiriyor bu nasıl düzelebilir?

>https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59
>Bu firefox eklentisi ile tarayıcı kimliği değişitirilebiliyor vb.Benim ilsis
>kullanıcı şifrem yok.
>Sakıncası yoksa bu eklentiyi bir deneyin,sonuç olumluysa forumada bir >cevap
>yazın.
>Eklenti kurulduktan sonra
>araçlar/user agent switcher den tarayıcı cinsi
>seçilebilir.İ.explorer,netscape,opera
>mevcut.

Özkan KAMBER

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
that gives answers, not web links.
http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC