[Pardus-kullanicilari] internet baðlantýsý

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
27 Tem 2007 Cum 10:24:07 EEST

konsolu aç sudo kwrite /etc/ppp    yaz enter a bas şifreni gir çıkan dosyanın görüntüsünü Necmettin beyin dikkatine yolla ..

  Ayrıca Nihat bey, Pardus u baştan yükleseniz sizin için çok kayıp olur mu?

nihat köklü <nihatkoklu at gmail.com> wrote:
  özür dilerim ama bu dosyalar tam olarak nerde bulamıyorum ?

  26.07.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com > yazmış:  On 26 July 2007 Thursday 14:54:08 Özgür Tunca wrote:
> Nihat bey, sanıyorum siz etc/ppp/pppoe.conf ve etc/ppp/pap-secrets ve
> etc/ppp/chap-secrets dosyalarını değiştirdiniz ve pardus bunları okuyor. bu
> dosyaları silmek çözüm olabilir..ya da yaptığınız değişiklikleri tamamen
> eski haline getirip tekrar kaydedin. Bu noktada başka bir arkadaşımızın
> yardımına ihtiyacım var. bu dosyaları silsek problem olur mu? Emre bey,
> Necmettin bey, Hüseyin bey arkadaşımıza yardım edelim lütfen...

Pek iyi bilmediğim bir konu, ancak şunu söyleyebilirim: o dosyaları silmeye
gerek yok, dosyaların adlarının sonuna birer .yedek eklersiniz olur biter.
Bir de mümkünse /etc/ppp içindeki bu üç dosyanın ve varsa pppoa.conf
dosyasının içeriklerini buraya alabilir miyiz, bir bakalım, belki buluruz..

Pardus-kullanicilari e-posta listesi