[Pardus-kullanicilari] last fm çalışmıyor

mengucek mengucek at gmail.com
26 Tem 2007 Per 23:18:19 EEST

On Thursday 26 July 2007 22:14:38 Meteor wrote:
> İyi akşamlar;
>
> Bugün Pardus 2007.2 de ki users grubuna ait bir kullanıcıda last fm'i
> çalıştırmayı denediysem de başarılı olamadık.
>
> Programın masaüstüne aktardığımız simgesine bütün tıklamalarıma karşın
> maalesef program bir türlü açılmadı. Özelliklerden izinlere girip
> ayarları yapmayı denediysem de maalesef başarılı olamadı.
> Ne ben program açılmadığı için kendi profilime girebiliyorum ne de users
> hesabına sahip kullanıcı arkadaşım programa erişebiliyor.
> Bu arada merak ettiğim bir nokta da herhangi bir Pardus'a kurulu last fm
> [...]

Merhaba..
Çok ayrıntılı bilgim yok ama kendi pratiğimi anlatayım..

İlk çalıştırmada "kurulum sihirbazı/kılavuzu" gibi bir sayfa açılıyor..
Ad/şifre girince açılıyor..
Ve anladığım kadarıyla kayıt olmayınca program çalışmıyor; ilginç..

Program açılınca "görünüm>last.fm sayfam" yoluyla sayfanıza ulaşabilirsiniz..

"ev dizini>gizli dosyalar<.config" içerisinde "last.fm" dosyası olmalı; -eğer
varsa- onu silip, tekrar dener misiniz..

Eğer hala açılmıyorsa.. -bence- silip yeniden kurun..

Hoşça kalın..

--
menguceko