[Pardus-kullanicilari] last fm çalışmıyor

Meteor yazanadam at ttnet.net.tr
26 Tem 2007 Per 22:14:38 EEST

İyi akşamlar;

Bugün Pardus 2007.2 de ki users grubuna ait bir kullanıcıda last fm'i
çalıştırmayı denediysem de başarılı olamadık.

Programın masaüstüne aktardığımız simgesine bütün tıklamalarıma karşın
maalesef program bir türlü açılmadı. Özelliklerden izinlere girip
ayarları yapmayı denediysem de maalesef başarılı olamadı.
Ne ben program açılmadığı için kendi profilime girebiliyorum ne de users
hesabına sahip kullanıcı arkadaşım programa erişebiliyor.
Bu arada merak ettiğim bir nokta da herhangi bir Pardus'a kurulu last fm
den kendi profilimize erişip erişemeyeceğimiz.

Destek olursanız sevinirim.

                                         Mehmet