[Pardus-kullanicilari] internet baðlantýsý

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
26 Tem 2007 Per 14:54:08 EEST

Nihat bey, sanıyorum siz etc/ppp/pppoe.conf ve etc/ppp/pap-secrets ve etc/ppp/chap-secrets dosyalarını değiştirdiniz ve pardus bunları okuyor. bu dosyaları silmek çözüm olabilir..ya da yaptığınız değişiklikleri tamamen eski haline getirip tekrar kaydedin. Bu noktada başka bir arkadaşımızın yardımına ihtiyacım var. bu dosyaları silsek problem olur mu? Emre bey, Necmettin bey, Hüseyin bey arkadaşımıza yardım edelim lütfen...

nihat köklü <nihatkoklu at gmail.com> wrote:  modemi resetlemekte bi işe yaramadı,zaten modemden kaynaklanan bişey olsa windowstanda giremezdim windows ta bir problem yok ama pardustan intrnete bağlanamıyorum

  26.07.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış:  Arkadaşım
ADSL Modeminizin arkasında veya altında (ufak) reset düğmesi olması gerekli.ttnet e girip reset düğmesine basıp IP değerinizi oluşturup ttnet den kimlik ve bağlantı no parola girerel ADSL ttnet bağlantısını tazeledikten sonra ethernet bağlantınızı Pardus dan tekrar otomatik olorak oluşturun.Datron modemde USB ver Ethernet bağlantısında Ethernet bağlantı kullanırken USB kurulumundan sonra problem yaşamış İnternete bağlı gözüktüğüm halde çıkamadığımda ttnet ile temasımda böyle bir öneri ile DNS ve IP ayarlarım modeme göre yeniden oluşturulduktan sonra bağlantım düzelmişti.İstersenis 440375 ile temas ile de bu konuda yardım alabilirsiniz.Kolay gelsin

  26.07.2007 tarihinde nihat köklü < nihatkoklu at gmail.com> yazmış:    yaptığım usb baglantısını bağlantılardan sildim zaten..etternet bağlantısınıda defalarca tekrar oluşturdum ama sonuç alamadım bağlı gözüküyor ama bağlanmıyor

  26.07.2007 tarihinde Özgür Tunca <ozgur.tunca at yahoo.com.tr> yazmış:    Aşağıda araç çubuğunun yanında bilgisayar işareti var. Orada bağlantı ayarı default olarak ethernet bağlantısını seç. Diğerini iptal et.